maanantai 11. elokuuta 2014

TOP Työssäoppimassa

Elikkäs olen menossa huomenna 12.8-14 ensi kertaa työssäoppipaikalleni kolmeksille töihin.Siellä pääsen maalaamaan laivojen/muiden metalli hökötysten pumppuja ja muita osia.Olin aikaisemmin 8 luokalla kolmeksilla tetissä ja silloin oli kyllä ihan mukavaa,vaikka tosiaan en päässyt maalaamaan siellä.Työaikani taitaa olla 6-14.Ei mua silleen jännitä sinne meno onhan paikka jo valmiiksi tuttu ja siellä on paljon tuttuja töissä.Itseasissa olen aika innoissani sinne menosta ja toivon saavani sieltä sitten kesätyöpaikan.
Joooh elikkäs sellasta tällä kertaa...taitaa muuten olla mun pisin kirjoittamani teksti ikinä :)noooh nyt sitten vaan aktiivisesti kirjottelemaan koska on kova halu todistaa kaikille että kyllä mussakin sitä yli-innokkuutta löytyy... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti